تعمیر مایکروفر فلر

نمایندگی تعمیرات ، نصب و سرویس

دلایل انتخاب مایکرو کلینیک

چرا ما بهترین هستیم ؟

بیش از 15 سال سابقه درخشان

مرکز مایکروکلینیک با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر و سولادرام در انواع برندها، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

هزینه مناسب

مایکروکلینیک با توجه رقابتی بودن بازار تعمیرات لوازم خانگی و نیاز بازار، قیمتی متعادل و منصفانه را برای تعمیرات مایکروفر در نظر گرفته است.

تکنسین متخصص​

تمامی تکنسین های مرکز مایکروکلینیک دارای سوابق طولانی در زمینه تعمیر مایکروفر بوده و گواهی مهارت و فنی را دارا می باشند.

انجام سریع خدمات

مرکز ما در بحث عیب یابی و هم در انجام تعمیرات، سرعت بالایی داشته و در اسرع وقت دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

مراحل انجام کار به همراه فرم درخواست تعمیر مایکروفر

بعد از ارسال درخواست خیلی سریع با شما تماس میگیریم !

1. ثبت درخواست

شما مشتریان عزیز می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تلفنی ( تماس با کارشناسان ) ثبت بفرمایید.

3. ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و محل مشتری، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط اختصاص خواهند داد.

2. هماهنگی و انجام کار

تکنسین های مربوطه جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت تا در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام نمایند.

4. پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

سوالات متداول در زمینه نحوه ارائه خدمات تعمیرات ما​

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیر مایکروفر فلر طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر فلر به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر مایکروفر فلر

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روزافزون سرعت زندگی، انسان‌ها همواره به‌دنبال این هستند که کارهای روزمره خود را به‌سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهند. مایکروفر از اصلی‌ترین تجهیزات آشپزخانه است که می‌تواند در گرم‌کردن و پخت سریع غذا به شما کمک کند. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیس درجه حرارت غذا را به‌سرعت بالا برده و آن را گرم می‌کند. مایکروفر هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است در صورت استفاده نادرست دچار خرابی یا مشکل شود و در عملکرد آن اختلال به‌وجود بیاید. در این مطلب قصد داریم به تعمیر مایکروفر فلر بپردازیم و پس از ذکر مشکل راه‌حل آن را ارائه دهیم. توجه داشته باشید که اغلب مشکلات و خرابی‌های بوجود آمده در مایکروفرها یکسان است و به برند خاصی تعلق ندارد.

آشنایی با برند فلر و تعمیر مایکروفر فلر

برند فلر از جمله برندهای نوپا و باکیفیت تولید لوازم‌خانگی است. این شرکت در سال 1994 در شهر دوسلدورف آلمان راه‌اندازی شد و با هدف رفع نیازهای اساسی خانواده به فعالیت خود ادامه داد. محصولات برند فلر با جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا تولید شده و پس از انجام آزمایشات دقیق به بازار روانه می‌شود. کباب‌پز، چای‌ساز، قهوه‌ساز، اتو، جاروبرقی، سرخ‌کن، آرام‌پز، پلوپز و مایکروفر از محصولات این شرکت هستند. هم‌اکنون مقر اصلی این شرکت از آلمان به ترکیه منتقل شده و تولیدات آن در کشور ترکیه و تحت لیسانس آلمان ساخته و به بازار روانه می‌شود.

 

تعمیر مایکروفر فلر

 

بررسی مشکلات و تعمیر مایکروفر فلر

برند فلر انواع مایکروفر را در سایزها و مدلهای مختلف تولید می‌کند. وجود هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه‌های برقی از جمله مایکروفر امری طبیعی است که در صورت استفاده طولانی مدت بوجود می‌آید. در ادامه مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم.

در ادامه این مطلب به بررسی انواع مشکلات مایکروفر فلر می‌پردازیم و نحوه تعمیر مایکروفر فلر را بیان می‌کنیم.

کار نکردن لامپ مگنترون مایکروفر

لامپ مگنترون از قطعات اصلی مایکروفر است که وظیفه تولید گرما را برعهده دارد. اگر هنگام کار با مایکروفر متوجه شدید که لامپ مگنترون از کار افتاده، ممکن است لامپ سوخته باشد. برای چک کردن سالم بودن لامپ ابتدا سیم‌ها و سوکت‌های متصل به لامپ را بررسی نمایید. اگر مشکلی در آنها وجود نداشت برد الکترونیکی را چک کنید. سپس ترانس ولتاژ را بررسی نمایید و از اینکه ولتاژ درستی به دستگاه منتقل می‌شود اطمینان حاصل کنید. درصورتیکه در این قطعات مشکلی وجود نداشت لامپ را عوض کنید.

روشن نشدن مایکروفر

اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن مایکروفر ایجاد اختلال در برق ورودی به دستگاه است. برای برطرف کردن این مشکل اتصالات و قطعات برق ورودی دستگاه مثل پریز برق، کابل برق، سه‌راهی و کلید شروع دستگاه را بررسی کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. علاوه‌بر این دقت داشته باشید که دوشاخه مایکروفر را به پریز اصلی وصل کنید و از سه‌راهی استفاده نکنید.

دلیل دیگر روشن نشدن مایکروفر می‌تواند فعال بودن قفل کودک باشد. برای اینکه دستگاه را از قفل کودک خارج کنید کلید Stop/Clearرا پنج ثانیه نگه‌دارید تا دستگاه از حالت قفل کودک خارج شود.

دود کردن مایکروفر

اگر هنگام کار با مایکروفر فلر متوجه شدید که دستگاه دود می‌کند به‌هیچ‌وجه نگران نشوید. زیرا دلیل عمده دود کردن مایکروفر کثیف بودن آن است. جهت تعمیر مایکروفر فلر و جلوگیری از دود کردن آن، چربی‌ها و غذاهای باقی‌مانده درون مایکروفر را تمیز کنید.

درصورتیکه پس از تمیز کردن آلودگی‌ها متوجه شدید که دستگاه همچنان دود می‌کند احتمالا مشکل جدی‌تری وجود دارد که فقط به‌دست یک تعمیرکار حرفه‌ای برطرف می‌گردد.

سایر مشکلات و تعمیر مایکروفر فلر

در ادامه به دیگر مشکلات مایکروفر فلر و نحوه برطرف کردن آنها می‌پردازیم.

صدای زیاد مایکروفر

اگر هنگام استفاده از مایکروفر فلر متوجه شدید که دستگاه سروصدای زیادی دارد حتما نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید. چرا که این مشکل می‌تواند به‌دلایلی مثل کثیف بودن زیر سینی درون مایکروفر، اختلال در عملکرد فن، درست قرار نگرفتن سینی درون فر و سنگین بودن ظروف بوجود آمده باشد.

خرابی گریل مایکروفر

اگر گریل مایکروفر دچار خرابی شده است برای تعمیر کردن آن اقدامات زیر را به‌ترتیب انجام دهید. رایج‌ترین علت خرابی گریل مایکروفر بوجود آمدن مشکل در ترموستات، برد و المنت است. به‌همین دلیل در قدم اول از سالم بودن این قطعات اطمینان حاصل کنید. اگر قطعات نام‌برده مشکلی نداشتند، خرابی موتور نیز می‌تواند از دیگر علت‌های خرابی گریل باشد. درصورت خراب بودن این قطعات، با عوض کردن آنها می‌توانید اختلال ایجاد شده را برطرف کنید.

جرقه‌زدن مایکروفر و تعمیر مایکروفر فلر

جرقه‌زدن مایکروفر ممکن است کمی نگران‌کننده بنظر برسد اما علت خطرناکی ندارد و با تغییرات کوچکی می‌توان از بوجود آمدن آن جلوگیری کرد. برای جلوگیری از جرقه‌زدن از قراردادن ظروف پلاستیکی، فلزی، ظروف آسیب دیده مثل ظروف شکسته یا لب‌پر شده پرهیز کنید. همچنین اگر دیواره درونی دستگاه فرسوده باشد و پوشش آن از بین‌رفته باشد موجب تولید جرقه می‌شود. با این‌حال بهتر است در هنگام مشاهده جرقه ابتدا دستگاه را از برق بکشید و پس از آن به تعمیر مایکروفر فلر بپردازید.

باز و بسته نشدن درب مایکروفر

درصورتیکه هنگام کارکردن با مایکروفر متوجه شدید که درب آن گیر کرده و باز یا بسته نمی‌شود احتمالا مشکل از شکستگی یا خرابی موجود در دستگیره است. همچنین این مشکل می‌تواند به‌دلیل ایراد قفل یا چفت درب مایکروفر باشد. ابتدا قفل و چفت درب را به‌دقت بررسی کنید و پس از یافتن عیب نسبت به تعویض قطعه اقدام کنید.

ادامه مشکلات و عیب‌های مایکروفر فلر و تعمیرات آن

موارد زیر از دیگر عیب‌هایی هستند که ممکن است در مایکروفر فلر ایجاد شوند.

نچرخیدن سینی مایکروفر

خرابی شفت، موتور گرداننده سینی و شکستگی ریل تعدادی از دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر هستند که با تعویض قطعه برطرف می‌شوند‌. مقدار بالای غذا و وزن زیاد ظرف نیز از دیگر عوامل نچرخیدن سینی به‌شمار می‌روند. اگر پس از بررسی موارد بالا همچنان مشاهده کردید که سینی نمی‌چرخد احتمالا دلیل آن وجود موادغذایی و چربی در زیر ریل سینی است. با تمیز کردن ریل می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

 

نمایندگی تعمیرات مایکروفر فلر

 

گرم نشدن غذا درون مایکروفر و تعمیر مایکروفر فلر

گرم نشدن غذا درون مایکروفر از مشکلات رایجی است که نه تنها در مایکروفر فلر بلکه در همه مایکروفرها ممکن است با آن مواجه شوید. وجود چربی بیش از حد در غذا مانع از گرم شدن و بالا رفتن دمای غذا می‌شود. خراب بودن و وجود ایراد در دیود، مگنترون، سوئیچ درب و کثیف بودن فضای درونی مایکروفر از دیگر دلایل گرم نشدن غذا هستند.

اگر دیود دستگاه با مشکل مواجه شود مگنترون نیز از کار می‌افتد و همین امر مانع از تولید گرما می‌شود. برای بررسی سالم بودن دیود و سوئیچ درب و تعمیر مایکروفر فلر می‌توانید از مولتی‌متر استفاده کنید. اگر این قطعات سالم بودند احتمالا دلیل گرم نشدن غذا حجم زیاد آن است. با کم کردن حجم غذا می‌توانید مشکل ایجاد شده را برطرف کنید.

خاموش شدن مایکروفر بعد از چند ثانیه

یکی دیگر از مشکلات بوجود آمده خاموش شدن ناگهانی مایکروفر است. به‌طوریکه دستگاه پس از 5 تا 10 ثانیه خاموش شده و از کار می‌افتد. در قدم اول میکروسوئیچ درب را چک کنید زیرا ممکن است مشکل از خرابی آن باشد. میکروسوئیچ درب را با کمک مولتی‌متر از نظر پیوستگی بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه مشکل آن را تعویض کنید.

برد الکترونیکی می‌تواند از دیگر علت‌های خاموش شدن ناگهانی مایکروفر باشد. اما از آنجا که برد از حساس‌ترین قطعات مایکروفر است برای تعویض آن و تعمیر مایکروفر فلر حتما به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. در قدم آخر دکمه‌های قرار گرفته شده بر روی پنل را بررسی کنید. اگر یک یا چندین دکمه از کار افتاده بودند می‌توانید کل صفحه پنل را تعویض کنید.

نکات مهم نگهداری مایکروفر فلر

به شما توصیه می‌کنیم جهت افزایش کارایی و بالابردن طول عمر مایکروفر فلر حتما در هنگام استفاده به نکات زیر دقت کنید. به‌هیچ‌وجه اشیاء فلزی مثل قوطی و کنسرو فلزی، قاشق، چنگال و قابلمه را درون دستگاه قرار ندهید. ابتدا محتویات درون قوطی را در ظرف مخصوص مایکروفر خالی کنید و سپس آن را درون مایکروفر قرار دهید.

در هنگام تمیز کردن مایکروفر دقت کنید که هیچگونه گرد و خاک یا مواد شوینده روی سطح مایکروفر باقی نمانده باشد. هنگام خالی بودن دستگاه سعی نکنید آن را فعال کنید چرا که این کار فشار زیادی را به دستگاه وارد می‌کند و موجب آسیب دیدن قطعات آن می‌شود.

اگر سطح درونی مایکروفر از تمیزی خوبی برخوردار نباشد عمر دستگاه کوتاه می‌شود و مصرف انرژی را هم افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید درب شیشه‌ای مایکروفر را تمیز کنید از پارچه‌‌ی نرم استفاده کنید و از بکار بردن اشیاء تیز یا پاک‌کننده قوی خودداری کنید. زیرا باعث شکستن و خراب شدن شیشه درب مایکروفر می‌گردد.

هنگام استفاده از دستگاه اگر اروری روی آن نشان داده شد ابتدا مایکروفر را از برق جدا کنید و پس از آن به بررسی ارور و تعمیر مایکروفر فلر بپردازید. زمانیکه قصد دارید دستگاه را راه‌اندازی کنید از بسته‌بودن چفت در اطمینان حاصل کنید و بعد از آن دستگاه را روشن کنید. از گرم‌کردن مایعات و مواد‌غذایی مایع مثل سوپ با مایکروفر خودداری کنید. چرا که احتمال ایجاد حباب و پاشیدن آن بر اثر افزایش دما وجود دارد که می‌تواند سبب سوختن شما شود.

نتیجه‌گیری تعمیر مایکروفر فلر

در این مطلب ایرادات مربوط به مایکروفر فلر را بررسی کردیم و پس از آن به تعمیر مایکروفر فلر پرداختیم. با توجه به کاربرد و نقش مهمی که این دستگاه در آشپزخانه ایفا می‌کند بهتر است درکنار یادگیری نحوه کار با مایکروفر راههای حل کردن مشکلات بوجود آمده در آن را یاد بگیریم تا بدون نیاز به تعمیرکار بتوانیم مایکروفر فلر را تعمیر کنیم.

به بالای صفحه بردن Call Now Buttonتماس با ما