تعمیر مایکروفر سوپرا

نمایندگی تعمیرات ، نصب و سرویس

دلایل انتخاب مایکرو کلینیک

چرا ما بهترین هستیم ؟

بیش از 15 سال سابقه درخشان

مرکز مایکروکلینیک با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر و سولادرام در انواع برندها، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

هزینه مناسب

مایکروکلینیک با توجه رقابتی بودن بازار تعمیرات لوازم خانگی و نیاز بازار، قیمتی متعادل و منصفانه را برای تعمیرات مایکروفر در نظر گرفته است.

تکنسین متخصص​

تمامی تکنسین های مرکز مایکروکلینیک دارای سوابق طولانی در زمینه تعمیر مایکروفر بوده و گواهی مهارت و فنی را دارا می باشند.

انجام سریع خدمات

مرکز ما در بحث عیب یابی و هم در انجام تعمیرات، سرعت بالایی داشته و در اسرع وقت دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

مراحل انجام کار به همراه فرم درخواست تعمیر مایکروفر

بعد از ارسال درخواست خیلی سریع با شما تماس میگیریم !

1. ثبت درخواست

شما مشتریان عزیز می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تلفنی ( تماس با کارشناسان ) ثبت بفرمایید.

3. ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و محل مشتری، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط اختصاص خواهند داد.

2. هماهنگی و انجام کار

تکنسین های مربوطه جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت تا در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام نمایند.

4. پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

سوالات متداول در زمینه نحوه ارائه خدمات تعمیرات ما​

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیر مایکروفر سوپرا طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر سوپرا به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر مایکروفر سوپرا ، دلایل و راه حل‌ها

نمی‌توان انکار کرد که اجاق‌های مایکروفر سوپرا از مفیدترین ابزار زندگی مدرن هستند. این وسیله بسیار مفید راحتی بیشتری را برای خانوارها به ارمغان می‌آورد. مایکروفر می‌تواند به‌سرعت غذاهای از پیش آماده شده را بپزد و یا فقط با یک دکمه مواد غذایی را گرم کند. این وسیله کوچک اما قدرتمند در مواقعی که به خانوارها به پخت سریع و بدون دغدغه غذا نیاز دارند بسیار کارآمد است.

مایکروفر ممکن است یک وسیله ساده در آشپزخانه شما باشد، اما مانند همه دستگاه‌های دیگر به هر دلیلی می‌تواند به تعمیر مایکروفر سوپرا نیاز پیدا کند. در این مقاله به تعدادی از رایج‌ترین مشکلات اجاق‌های مایکروویو سوپرا و چگونگی رفع آنها را گردآوری شده است. به یاد داشته باشید، اگر این راه‌حل‌های سریع و آسان جواب نداد، با یک تکنسین تعمیر مایکروفر سوپرا تماس بگیرید تا راه‌حل‌های مناسب را به شما ارائه دهد. بدون هیچ مقدمه دیگر، به بررسی و ریشه‌یابی برخی از راه‌حل‌های سریع برای تعمیر مایکروفر سوپرا می‌پردازیم.

تعمیر مایکروفر سوپرا که جرقه می‌زند

اگر مایکروفر شما شروع به جرقه زدن کرد، آن را خاموش کنید و بلافاصله آن را از برق بکشید. این امکان وجود دارد که قبلاً جرقه‌های نادیده‌ای وجود داشته باشد و ممکن است نقاط سوختگی نیز از قبل در آن به وجود آمده باشد؛ بنابراین مهم است که ایراد آن را برطرف کنید، در غیر اینصورت ممکن است آتش‌سوزی رخ دهد و تعمیر مایکروفر سوپرا را بسیار دشوار کند.

هنگامی که در داخل مایکروفر خود جرقه مشاهده می‌کنید، به‌احتمال زیاد یک جسم فلزی در داخل مایکروفر وجود دارد که باعث ایجاد ذرات باردار می‌شود. یک راه‌حل ساده برای جلوگیری از ایجاد این مشکل این است که قبل از قراردادن غذا در داخل مایکروفر، مطمئن شوید که از فویل و ظروف لعابی استفاده نکنید. هنگامی که متوجه جرقه شدید، برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و نیازمند شدن مایکروفر به تعمیر مایکروفر سوپرا، به‌سرعت آن را خاموش کرده و جسم فلزی را خارج کنید.

اگر جرقه‌ها توسط یک جسم فلزی ایجاد نشده باشند، ممکن است ناشی از یک دیود معیوب یا یک موجبر شکسته باشد. هر دوی این مشکلات به یک تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر سوپرا نیاز دارند.

 

تعمیر مایکروفر سوپرا

 

مواردی که باید مورد بررسی قرار دهید:

مایکروویو را از نظر وجود قطعات فلزی که ممکن است داخل آن نفوذ کرده باشد، بررسی کنید. مثلاً قطعات اسکاچ سیمی که ممکن است پس از تمیزکاری درون دستگاه باقی‌مانده باشد، یا حتی فویل‌هایی که درون خود دستگاه به‌کاررفته‌اند، حتی ممکن است مقداری رنگ خرد شده باشد، در اینصورت آن را با رنگ ایمن مایکروفر رنگ کنید و یا با تعمیر مایکروفر سوپرا برای این کار تماس بگیرید.

همچنین پایه‌های قفسه مایکروفر و آویزها اغلب شل می‌شوند کی می‌توانند از علل ایجاد جرقه شود. برای جلوگیری از این امر، توصیه می‌شود تنها در صورت لزوم از قفسه‌ها استفاده کنید. برای رفع این مورد می‌توانید تکیه‌گاه‌ها را تعویض کنید و هر فلزی که لخت شده است را با رنگ مخصوص مایکروفر، به‌صورت ایمن رنگ کنید.

اگر پوشش موجبر آسیب‌دیده باشد، باید آن را تعویض کنید. به‌احتمال زیاد به سقف و دیوارهای مایکروفر نیز آسیب وارد شده است، بنابراین باید آن را نیز تعمیر کنید.

مگنترون معیوب را تحت تعمیر مایکروفر سوپرا قرار دهید

اگر جرقه از داخل یکی از دیواره‌های جانبی مایکروفر می‌آید، احتمالاً مگنترون معیوب است. تعویض مگنترون فقط باید توسط یک مهندس تعمیر مایکروفر سوپرا واجد شرایط انجام شود.

علل دیگری که می‌تواند باعث این اتفاق شود:

بسیاری از مشکلات جزئی‌تر نیز می‌توانند باعث ایجاد جرقه در مایکروفر شوند، به‌عنوان‌مثال غذای سوخته یا غذایی که به روش‌های خاص تهیه شده. اگر منشأ مشکل این است، ممکن است اصلاً نیازی به انجام هیچ اقدامی نباشد و صرفاً باید نکات استفاده از مایکروفر را مطالعه کنید.

مایکروویو من گرم نمی‌شود، تعمیر مایکروفر سوپرا نیاز است؟

مشکلات عدم گرمایش مایکروفر به‌احتمال زیاد ناشی از معیوب دیود ولتاژ بالا، خازن ولتاژ بالا، سوئیچ‌های درب معیوب یا خود مگنترون است.

شما باید برای برداشتن پوشش روی مایکروفر بدون دانش کافی بسیار محتاط باشید. این دستگاه به دلیل استفاده از سیستم ولتاژ بالا در داخل آن بسیار خطرناک است و پیشنهاد می‌شود از تکنسین تعمیر مایکروفر سوپرا استفاده کنید.

اگر مایکروویو شما چرخه خود را کامل کرده است اما ظرف هنوز سرد است، نگران نباشید. ممکن است به دلیل خرابی مگنترون یا دیود ولتاژ بالا باشد. مگنترون گرما را برای پختن و گرم‌کردن غذا تولید می‌کند و دیود منبع انرژی مگنترون است. در صورت ایجاد عیب در دستگاه از تعمیر مایکروفر سوپرا استفاده کنید.

هنگامی که هر یک از این قسمت‌ها معیوب باشد، از گرم‌شدن مایکروفر جلوگیری می‌کند. این قطعات قابل تعویض هستند اما دسترسی به آنها سخت است؛ بنابراین، شما به کمک یک تعمیر مایکروفر سوپرا ماهر نیاز دارید.

مایکروفر سوپرای من کار نمی‌کند

شما برای گرم‌کردن و یا پخت غذا در مایکروفر به گرما نیاز دارید. ممکن است دستگاه شما به دلایل متفاوتی درست کار نکند و این گرمای موردنیاز را تولید نکند.

اگر یک مایکروویو رومیزی ساده دارید، مطمئن شوید که به‌درستی به پریز وصل شده است. پریز برق را تست کنید و مطمئن شوید که برق به‌درستی کار می‌کند. می‌توانید این کار را با آزمایش دستگاه‌های دیگر در پریز انجام دهید. اگر برق پریز مشکل دارد برای تعمیرات آن از یک برق‌کار کمک بگیرید.

یکی دیگر از دلایل خرابی مایکروفر شما می‌تواند کلید در آن باشد. این یک مشکل رایج برای اجاق‌های مایکروفر! برای رفع این نوع مشکل باید با تعمیر مایکروفر سوپرا تماس بگیرید.

چرا مایکروفر من صدای بلند تولید می‌کند؟

اگر مایکروفر شما در حین پخت صدا تولید می‌کند، تا قبل از شدید شدن صداها می‌توانید مطمئن باشید که طبیعی است. اما اگر دستگاه شما شروع به ایجاد صداهای بلند و عجیب کند، می‌تواند نگران‌کننده باشد. این یک مشکل رایج با دلایل مختلف است که در اینجا برخی از محتمل‌ترین دلایل این ایراد ذکر شده است:

لوله مگنترون

اگر مایکروفر شما پرسروصدا است یا صداهای عجیب و نامعقولی تولید می‌کند، ممکن است ناشی از نقص لوله مگنترون باشد. لوله مگنترون از ولتاژ جریان بسیار قوی برای تولید تشعشعات موردنیاز دستگاه برای گرمایش، پخت و گرم‌کردن غذا استفاده می‌کند که این فرایند تقریباً بی‌صدا است.

اگر این لوله سوخته یا آسیب‌دیده باشد، می‌تواند صدایی بلند و عجیب منتشر کند. اگر مایکروفر شروع به ایجاد این صداها کند، به‌طورکلی استفاده از آن خطرناک نیست. بااین‌حال، این یک هشدار است که مگنترون در اواخر عمر خود قرار دارد و نیاز به تعویض آن دراسرع‌وقت است که توسط متخصص تعمیر مایکروفر سوپرا انجام شود.

تعمیران مایکروفر سوپرا: موتور فن

یک مایکروفر پرسروصدا می‌تواند نشانه‌ای از فرسودگی موتور همزن نیز باشد. همزن یک تیغه فلزی است که به‌آرامی می‌چرخد ​​تا انرژی مایکروفر را به یک الگوی تصادفی در داخل خود منحرف کند. همان‌طور که به پایان عمر خود نزدیک می‌شود، شروع به ایجاد صداهای غیرمعمول مانند ساییدن و تق‌تق می‌کند. بدون همزن، مایکروفر غذا را به طور یکنواخت گرم نمی‌کند، بنابراین اگر نیاز به تعویض داشته باشد باید بلافاصله توسط تعمیر مایکروفر سوپرا تعویض شود.

 

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سوپرا

 

صفحه گردان

یک مایکروویو پرسروصدا همچنین می‌تواند نشانه‌ای از فرسودگی موتور صفحه گردان یا غلتک‌های سینی گردان نیز باشد. این مشکل نیز در میان مایکروفرها بسیار رایج است و توسط متخصص تعمیر مایکروفر سوپرا قابل تعویض است.

چرا مایکروویو من صدای وزوز می‌دهد؟

شنیدن صدای وزوز عجیب در هنگام کارکردن مایکروفر قطعاً برای شما کمی نگران‌کننده است اما این مورد نیز از ایرادات رایجی است که مایکروفرها عموماً به آن دچار می‌شوند.

اکثر مایکروفرها دارای سینی چرخشی هستند که در حین استفاده از مایکروفر، ظرف غذا روی آن قرار می‌گیرد. اگر سینی نچرخد، غذا به طور یکنواخت گرم نمی‌شود و نیاز به تعمیر فوری خواهد داشت. علت رایج این مشکل خرابی موتور درایو است. موتور محرک عمل چرخش را روی سینی انجام می‌دهد و برای حل مشکل باید توسط تعمیر مایکروفر سوپرا عوض شود.

دلیل دیگر می‌تواند شکستگی غلتک باشد. غلتک وسیله‌ای است که سینی برای کمک به چرخش روی قرار می‌گیرد. فرسودگی و پارگی می‌تواند باعث خراب‌شدن این قسمت شود و این ایراد نیز می‌تواند مانع حرکت سینی شود. برای تعویض این قطعه به تکنسین تعمیر مایکروفر سوپرا نیاز دارید

تعمیر مایکروفر سوپرا: خرابی قطعه ولتاژ بالا

اگر مایکروویو شما صدای وزوز یا صدای زمزمه بلندی تولید می‌کند، احتمالاً یک قطعه ولتاژ بالا شکسته یا خراب شده است. این قطعه اغلب مگنترون، دیود یا راهنمای موج است.

لوله مگنترون، از مایکروفر تشعشعی ساطع می‌کند که غذا را گرم می‌کند و به طور معمول هیچ صدایی تولید نمی‌کند. صدای وزوز نشانه خوبی است که نشان می‌دهد این قطعه فرسوده یا شکسته است.

مایکروفر شما به طور طبیعی در حین کار صدا ایجاد می‌کند، اما وقتی صدای بیش از حد می‌شنوید، مشکلی ایجاد می‌شود. یک وسیله مایکروویو پرسروصدا می‌تواند به دلایل مختلفی مانند دیود ولتاژ بالای معیوب، فن خنک‌کننده، مگنترون، غلتک و یا موتور محرک باشد. برای دانستن علت مشکل نیاز به جداسازی قطعات دارد و این کار نیز باید توسط یک متخصص تعمیر مایکروفر سوپرا انجام شود.

در انتها باید گفت اگرچه مایکروفر از سال 1947 وجود داشته است، طراحی و مهندسی آن به‌شدت تغییر کرده تا با تقاضای رایج در خانواده امروزی مطابقت داشته باشد. مایکروفر در تمام طراحی‌های مدرن آشپزخانه یک وسیله استاندارد محسوب می‌شود.

به بالای صفحه بردن Call Now Buttonتماس با ما