تعمیر مایکروفر ال جی

نمایندگی تعمیرات ، نصب و سرویس

دلایل انتخاب مایکرو کلینیک

چرا ما بهترین هستیم ؟

بیش از 15 سال سابقه درخشان

مرکز مایکروکلینیک با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر و سولادرام در انواع برندها، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

هزینه مناسب

مایکروکلینیک با توجه رقابتی بودن بازار تعمیرات لوازم خانگی و نیاز بازار، قیمتی متعادل و منصفانه را برای تعمیرات مایکروفر در نظر گرفته است.

تکنسین متخصص​

تمامی تکنسین های مرکز مایکروکلینیک دارای سوابق طولانی در زمینه تعمیر مایکروفر بوده و گواهی مهارت و فنی را دارا می باشند.

انجام سریع خدمات

مرکز ما در بحث عیب یابی و هم در انجام تعمیرات، سرعت بالایی داشته و در اسرع وقت دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

مراحل انجام کار به همراه فرم درخواست تعمیر مایکروفر

بعد از ارسال درخواست خیلی سریع با شما تماس میگیریم !

1. ثبت درخواست

شما مشتریان عزیز می توانید درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین ( با استفاده از فرم ثبت درخواست ) و یا تلفنی ( تماس با کارشناسان ) ثبت بفرمایید.

3. ارجاع به تکنسین مربوطه

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و محل مشتری، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط اختصاص خواهند داد.

2. هماهنگی و انجام کار

تکنسین های مربوطه جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت تا در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام نمایند.

4. پرداخت هزینه

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تکنسین و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

سوالات متداول در زمینه نحوه ارائه خدمات تعمیرات ما​

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیر مایکروفر طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر ال جی به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر ال جی | تعمیر ، نصب و سرویس

شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلدستارتأسیس گردید. دومین کارخانه چند منظوره پس از سامسونگ است که به تولید لوازم خانگی، الکترونیکی و …  می پردازد.
مدت زیادی نیست که ال جی شروع به تولید لوازم خانگی کرده است اما با توجه به سابقه کم خود با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفقیت های چشمگیری را در این عرصه به دست آورده است.

ال جی یک شرکت پیشرو در صنعت تولید لوازم خانگی به شمار می رود که با تولید محصولات پیشرفته ای که متناسب با نیاز و زندگی مشتریان است، خود را وقف ایجاد یک سیستم کامل از سیستم های خانگی کرده است. ماشین های لباسشویی ، یخچال ها، لوازم پخت و پز، جاروبرقی ها و لوازم توکار، از جمله تولیدات لوازم خانگی جدید شرکت است.

چه مواردی شما را نیازمند تعمیر مایکروفر ال جی می‌کند؟

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که برای تعمیر مایکروفر ال جی خود نیاز به کمک داشته باشید. مشکلاتی که ممکن است برای مایکروفر شما به وجود بیاید و می‌خواهید بدانید ایراد از کجاست؟ منشأ ایراد به وجود آمده چیست؟ و اینکه آیا قابل‌حل است یا خیر. شرکت ال جی برای خانه و آشپزخانه شما محصولی تولید می‌کند که می‌توانید به آن اعتماد کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که حتی یک محصول قابل‌اعتماد نیز نیاز به نگهداری صحیح یا تعمیر دارد. در ادامه به راهنمایی‌ای جامع که می‌توانید با آن به تعمیر مایکروفر ال جی خود بپردازید اشاره می‌کنیم.

  • ماکروفر ال جی من مواد غذایی را گرم نمی‌کند، مشکل چیست؟

دیود چیست؟ دیود وسیله‌ای است که توان خروجی A/C را به D/C تبدیل می‌کند. همچنین ولتاژ را دوبرابر کرده و آن را به حدود ۵۰۰۰ ولت می‌رساند. این ولتاژ بالا به مگنترون انرژی می‌دهد تا غذا را گرم کند. اگر دیود بسوزد، مگنترون ولتاژ کافی برای فعالیت دریافت نکرده و از گرم‌شدن مایکروفر جلوگیری می‌کند.

زمانی که دیود از کار می‌افتد، اغلب به‌وضوح می‌سوزد. دیود را بررسی کنید و اگر سوخته بود آن را تعویض کنید. اگر نتوانستید تشخیص دهید که دیود سوخته است یا خیر آن را با یک مولتی متر که از باتری ۹ ولتی استفاده می‌کند تست کنید. هنگامی که لیدها معکوس می‌شوند، دیود باید فقط در یک‌جهت تداوم داشته باشد.

از طرفی مایکروفر برای تولید گرما به ولتاژ بالایی از برق نیاز دارد. در نتیجه ممکن است در ساعاتی که مصرف برق در آنها زیاد است به دلیل کاهش ولتاژ، این مشکل ایجاد شود. در این صورت می‌توانید زمان بیشتری را برای گرم‌کردن مواد غذایی درون مایکروفر در نظر بگیرید.

وصل کردن ماکروفر به‌طور مستقیم به پریز را نیز امتحان کنید. بهتر است ماکروفر ال جی شما بدون واسطه به پریز متصل شود نه با استفاده از سه‌راهی‌ها. احتمال دیگر جمع‌شدن جرم و چربی در ماکروفر شما است. هر چه میزان این چربی و جرم بیشتر باشد، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا ماکروفر شما غذا را گرم گند.

همچنین ظرفی که در آن اقدام به گرم‌کردن غذا می‌کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر از ظروفی با جنس بدنه ضخیم استفاده می‌کنید زمان بیشتری هم برای گرم‌شدن غذا احتیاج دارید. در صورت بررسی مواردی که عنوان شد، اگر کماکان دستگاه شما در گرم‌کردن مواد غذایی دچار مشکل است، برای تعمیر مایکروفر ال جی اقدام کنید.

  • دستگاه من کار نمی‌کند، آیا به تعمیر مایکروفر ال جی نیاز دارد؟

اگر جریان بیش از حدی از فیوز دستگاه شما عبور کند، باعث سوختن آن می‌شود. فیوز سوخته باعث می‌شود مایکروفر شما روشن نشود. برای فهمیدن این که آیا فیوز دستگاه شما مشکل دارد یا خیر می‌توانید از یک مولتی متر برای بررسی تداوم آن استفاده کنید. اگر فیوز پیوسته نیست، نیاز است که آن را تعویض کنید. علاوه‌بر این، نیاز است تا با بررسی بیشتر مشکلی را که باعث سوختن فیوز شده است پیدا و برطرف کنید. درصورتیکه مشکل اصلی برطرف نشود احتمالاً فیوز جدید هم خواهد سوخت.

  • در ماکروفر ال جی باز نمی‌شود

زمانی که درب مایکروفر شما باز نمی‌شود بهتر است از آن استفاده نکنید و از روشن‌کردن آن خودداری کنید. در مایکروفر از قلاب، چفت و فنر تشکیل شده است. شما برای بررسی درب ماکروفر خود باید ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و بعد آن را به دنبال پوسیدگی، زنگ‌زدگی و یا شکستن فنرها و قلاب‌ها بررسی کنید.

  • دود کردن مایکروفر در حالت مایکرو :

اگر از تمیز بودن دستگاه خود اطمینان دارید و بازهم در حالت مایکرو شاهد بلند شدن دود و به مشام رسیدن بوی غیرعادی از مایکروفر خود هستید باید دستگاه را برای بررسی توسط متخصصان به تعمیر مایکروفر ال جی ببرید.

 

تعمیر مایکروفر ال جی

 

  • دود کردن دستگاه در حالت گریل یا کانونشن نیاز به تعمیر مایکروفر ال جی دارد؟

در این حالت عموماً با تمیزکردن بدنه داخل دستگاه و سقف آن و اطمینان از عدم وجود جرم و چربی در مایکروفر، دستگاه دیگر دود نمی‌کند. پس ابتدا با دستمالی که به محلول آب و جوش شیرین آغشته است بدنه داخلی دستگاه و توری سقف را به‌دقت تمیز کنید، دستگاه را در حالت گریل تنظیم کرده و استارت را بزنید.

  • علت صدادادن مایکروفر ال جی :

هنگامی که مایکروفر شما در حال کارکردن است و یا حتی زمانی که روشن نیست صداهایی از آن به گوش می‌رسد؟ نگران هستید که آیا این صداها ممکن است دستگاه شما را نیازمند تعمیر مایکروفر ال جی کنند؟ علل متفاوتی ممکن است باعث شود صدا از ماکروفر شما به گوش برسد:

  • ریل سینی، شفت و یا سینی به‌درستی جاگذاری نشده‌اند
  • ریل سینی تمیز نیست
  • کارکردن فن دستگاه حین فعالیت

نکته:

  1. اگر پس از اتمام کار، صدای فن دستگاه شنیده می‌شوند موردی طبیعی است
  2. اگر دستگاه در حالت مایکرو صدای بلند یا صدایی غیرعادی می‌دهد اما در حالت گریل صدایی از آن به گوش نمی‌آید نیاز به چک کردن دستگاه توسط متخصص تعمیر مایکروفر ال جی دارد.
  • تعمیر مایکروفر ال جی: لامپ مایکروفر ال جی روشن نمی‌شود، ایراد از چیست؟

ممکن است خود لامپ ماکروفر شما سوخته باشد. پس قبل از هرگونه اقدام دیگر، لامپ مایکروفر خود را برای سلامت بررسی و تعویض کنید.

  • مایکروفر ال جی من پس از چند ثانیه خاموش می‌شود

سویچ در، ممکن است به‌طور متناوب اتفاق بیفتند. هر یک از کلیدهای در را بررسی و مواردی که ممکن است بیش از حد داغ شده و یا سوخته باشند را شناسایی کنید. اگر هیچ نشانه‌ای از خرابی به چشم نمی‌خورد، می‌توانید از مولتی متر برای تست تداوم هر کلید استفاده کنید. اگر کلیدی به‌وضوح آسیب‌دیده است یا فقط پیوستگی مداوم دارد آن را تعویض بفرمایید.

  • سینی مایکروفر ال جی نمی‌چرخد

علل متفاوتی ممکن است موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شما شود. در ابتدا به تست این موارد بپردازید:

  • مایکروفر خود را به طور کامل تمیز کنید. ریل، سینی، چرخ و.. را به‌خوبی پاکیزه کنید و جرم و چربی را از بین ببرید.
  • دستگاه را دو بار با استفاده از یک ظرف سنگین پر از آب و یکبار با ماده‌ای سبک‌تر امتحان کنید، اگر با جسم سبک شروع به چرخش کرد، شفت دستگاهتان نیاز به تعویض دارد و باید از تعمیر مایکروفر ال جی استفاده کنید.

شفت چیست؟ شفت قطعه چرخانی است که زیر سینی، در مرکز قرار دارد. شما می‌تواند آن را برای خروج به بالا هدایت کنید.

احتمال بعدی، خرابی و یا ایراد موتور ماکروفر است. برای تست تداوم موتور مایکروفر از مولتی متر استفاده کنید. اگر موتور صفحه گردان تداوم ندارد آن را تعویض کنید.

اگر سینی مایکروفر شما با انجام تست‌های گفته شده بازهم نمی‌چرخد باید از یک متخصص برای انجام تعمیر مایکروفر ال جی استفاده کنید.

  • دکمه‌ها کار نمی‌کنند، تعمیرات مایکروفر ال جی نیاز است؟

برای بررسی سلامت پد لمسی مایکروفر خود هر یک از گزینه‌ها را به‌طور جداگانه امتحان کنید. اگر بعضی از آنها جواب می‌دهند و بعضی دیگر خیر، پد لمسی ماکروفر شما نیاز به تعویض و انجام تعمیر مایکروفر ال جی دارد.

  • مایکروفر خودبه‌خود روشن می‌شود

ابتدا مطمئن شوید که پد لمسی مایکروفر شما به‌درستی کار می‌کند و اگر ایراد از تاچ‌پد نباشد احتمالاً برد کنترل اصلی مایکروفر ال جی شما مشل دارد. اگر برد کنترل معیوب است، اقدام به تعویض آن کنید.

  • ماکروفر ال جی جرقه می‌زند

جرقه زدن ماکروفر ممکن است دلایلی گوناگون داشته باشد. همچون:

  • استفاده شدن از ظروفی که برای قرارگرفتن در مایکروفر ساخته نشده‌اند، مانند ظروفی که آبکاری فلزی دارند یا فلزی هستند.
  • درست استفاده نشدن از برنامه‌ای که برای کار با سه‌پایه‌های ماکروفر تعبیه شده‌اند.
  • تمیز نبودن بدنه داخل ماکروفر و قرار داشتن جرم و چربی در آن
  • استفاده از ظروفی که لب آنها پریده است.

    شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلدستارتأسیس گردید. دومین کارخانه چند منظوره پس از سامسونگ است که به تولید لوازم خانگی، الکترونیکی و …  می پردازد.
    مدت زیادی نیست که ال جی شروع به تولید لوازم خانگی کرده است اما با توجه به سابقه کم خود با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفقیت های چشمگیری را در این عرصه به دست آورده است.

    ال جی یک شرکت پیشرو در صنعت تولید لوازم خانگی به شمار می رود که با تولید محصولات پیشرفته ای که متناسب با نیاز و زندگی مشتریان است، خود را وقف ایجاد یک سیستم کامل از سیستم های خانگی کرده است. ماشین های لباسشویی ، یخچال ها، لوازم پخت و پز، جاروبرقی ها و لوازم توکار، از جمله تولیدات لوازم خانگی جدید شرکت است.

     

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ال جی

  • چه مواردی شما را نیازمند تعمیر مایکروفر ال جی می‌کند؟

    حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که برای تعمیر مایکروفر ال جی خود نیاز به کمک داشته باشید. مشکلاتی که ممکن است برای مایکروفر شما به وجود بیاید و می‌خواهید بدانید ایراد از کجاست؟ منشأ ایراد به وجود آمده چیست؟ و اینکه آیا قابل‌حل است یا خیر. شرکت ال جی برای خانه و آشپزخانه شما محصولی تولید می‌کند که می‌توانید به آن اعتماد کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که حتی یک محصول قابل‌اعتماد نیز نیاز به نگهداری صحیح یا تعمیر دارد. در ادامه به راهنمایی‌ای جامع که می‌توانید با آن به تعمیر مایکروفر ال جی خود بپردازید اشاره می‌کنیم.

    • ماکروفر ال جی من مواد غذایی را گرم نمی‌کند، مشکل چیست؟

    دیود چیست؟ دیود وسیله‌ای است که توان خروجی A/C را به D/C تبدیل می‌کند. همچنین ولتاژ را دوبرابر کرده و آن را به حدود ۵۰۰۰ ولت می‌رساند. این ولتاژ بالا به مگنترون انرژی می‌دهد تا غذا را گرم کند. اگر دیود بسوزد، مگنترون ولتاژ کافی برای فعالیت دریافت نکرده و از گرم‌شدن مایکروفر جلوگیری می‌کند.

    زمانی که دیود از کار می‌افتد، اغلب به‌وضوح می‌سوزد. دیود را بررسی کنید و اگر سوخته بود آن را تعویض کنید. اگر نتوانستید تشخیص دهید که دیود سوخته است یا خیر آن را با یک مولتی متر که از باتری ۹ ولتی استفاده می‌کند تست کنید. هنگامی که لیدها معکوس می‌شوند، دیود باید فقط در یک‌جهت تداوم داشته باشد.

    از طرفی مایکروفر برای تولید گرما به ولتاژ بالایی از برق نیاز دارد. در نتیجه ممکن است در ساعاتی که مصرف برق در آنها زیاد است به دلیل کاهش ولتاژ، این مشکل ایجاد شود. در این صورت می‌توانید زمان بیشتری را برای گرم‌کردن مواد غذایی درون مایکروفر در نظر بگیرید.

    وصل کردن ماکروفر به‌طور مستقیم به پریز را نیز امتحان کنید. بهتر است ماکروفر ال جی شما بدون واسطه به پریز متصل شود نه با استفاده از سه‌راهی‌ها. احتمال دیگر جمع‌شدن جرم و چربی در ماکروفر شما است. هر چه میزان این چربی و جرم بیشتر باشد، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا ماکروفر شما غذا را گرم گند.

    همچنین ظرفی که در آن اقدام به گرم‌کردن غذا می‌کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر از ظروفی با جنس بدنه ضخیم استفاده می‌کنید زمان بیشتری هم برای گرم‌شدن غذا احتیاج دارید. در صورت بررسی مواردی که عنوان شد، اگر کماکان دستگاه شما در گرم‌کردن مواد غذایی دچار مشکل است، برای تعمیر مایکروفر ال جی اقدام کنید.

    • دستگاه من کار نمی‌کند، آیا به تعمیر مایکروفر ال جی نیاز دارد؟

    اگر جریان بیش از حدی از فیوز دستگاه شما عبور کند، باعث سوختن آن می‌شود. فیوز سوخته باعث می‌شود مایکروفر شما روشن نشود. برای فهمیدن این که آیا فیوز دستگاه شما مشکل دارد یا خیر می‌توانید از یک مولتی متر برای بررسی تداوم آن استفاده کنید. اگر فیوز پیوسته نیست، نیاز است که آن را تعویض کنید. علاوه‌بر این، نیاز است تا با بررسی بیشتر مشکلی را که باعث سوختن فیوز شده است پیدا و برطرف کنید. درصورتیکه مشکل اصلی برطرف نشود احتمالاً فیوز جدید هم خواهد سوخت.

    • در ماکروفر ال جی باز نمی‌شود

    زمانی که درب مایکروفر شما باز نمی‌شود بهتر است از آن استفاده نکنید و از روشن‌کردن آن خودداری کنید. در مایکروفر از قلاب، چفت و فنر تشکیل شده است. شما برای بررسی درب ماکروفر خود باید ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و بعد آن را به دنبال پوسیدگی، زنگ‌زدگی و یا شکستن فنرها و قلاب‌ها بررسی کنید.

    دود کردن مایکروفر در حالت مایکرو :

 
 
 
  • اگر از تمیز بودن دستگاه خود اطمینان دارید و بازهم در حالت مایکرو شاهد بلند شدن دود و به مشام رسیدن بوی غیرعادی از مایکروفر خود هستید باید دستگاه را برای بررسی توسط متخصصان به تعمیر مایکروفر ال جی ببرید.

  • دود کردن دستگاه در حالت گریل یا کانونشن نیاز به تعمیر مایکروفر ال جی دارد؟
  • در این حالت عموماً با تمیزکردن بدنه داخل دستگاه و سقف آن و اطمینان از عدم وجود جرم و چربی در مایکروفر، دستگاه دیگر دود نمی‌کند. پس ابتدا با دستمالی که به محلول آب و جوش شیرین آغشته است بدنه داخلی دستگاه و توری سقف را به‌دقت تمیز کنید، دستگاه را در حالت گریل تنظیم کرده و استارت را بزنید.

  • علت صدادادن مایکروفر ال جی :
  • هنگامی که مایکروفر شما در حال کارکردن است و یا حتی زمانی که روشن نیست صداهایی از آن به گوش می‌رسد؟ نگران هستید که آیا این صداها ممکن است دستگاه شما را نیازمند تعمیر مایکروفر ال جی کنند؟ علل متفاوتی ممکن است باعث شود صدا از ماکروفر شما به گوش برسد:

    • ریل سینی، شفت و یا سینی به‌درستی جاگذاری نشده‌اند
    • ریل سینی تمیز نیست
    • کارکردن فن دستگاه حین فعالیت

    نکته:

    1. اگر پس از اتمام کار، صدای فن دستگاه شنیده می‌شوند موردی طبیعی است
    2. اگر دستگاه در حالت مایکرو صدای بلند یا صدایی غیرعادی می‌دهد اما در حالت گریل صدایی از آن به گوش نمی‌آید نیاز به چک کردن دستگاه توسط متخصص تعمیر مایکروفر ال جی دارد.
    • تعمیر مایکروفر ال جی: لامپ مایکروفر ال جی روشن نمی‌شود، ایراد از چیست؟

    ممکن است خود لامپ ماکروفر شما سوخته باشد. پس قبل از هرگونه اقدام دیگر، لامپ مایکروفر خود را برای سلامت بررسی و تعویض کنید.

    • مایکروفر ال جی من پس از چند ثانیه خاموش می‌شود

    سویچ در، ممکن است به‌طور متناوب اتفاق بیفتند. هر یک از کلیدهای در را بررسی و مواردی که ممکن است بیش از حد داغ شده و یا سوخته باشند را شناسایی کنید. اگر هیچ نشانه‌ای از خرابی به چشم نمی‌خورد، می‌توانید از مولتی متر برای تست تداوم هر کلید استفاده کنید. اگر کلیدی به‌وضوح آسیب‌دیده است یا فقط پیوستگی مداوم دارد آن را تعویض بفرمایید.

    • سینی مایکروفر ال جی نمی‌چرخد

    علل متفاوتی ممکن است موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شما شود. در ابتدا به تست این موارد بپردازید:

    • مایکروفر خود را به طور کامل تمیز کنید. ریل، سینی، چرخ و.. را به‌خوبی پاکیزه کنید و جرم و چربی را از بین ببرید.
    • دستگاه را دو بار با استفاده از یک ظرف سنگین پر از آب و یکبار با ماده‌ای سبک‌تر امتحان کنید، اگر با جسم سبک شروع به چرخش کرد، شفت دستگاهتان نیاز به تعویض دارد و باید از تعمیر مایکروفر ال جی استفاده کنید.

    شفت چیست؟ شفت قطعه چرخانی است که زیر سینی، در مرکز قرار دارد. شما می‌تواند آن را برای خروج به بالا هدایت کنید.

    احتمال بعدی، خرابی و یا ایراد موتور ماکروفر است. برای تست تداوم موتور مایکروفر از مولتی متر استفاده کنید. اگر موتور صفحه گردان تداوم ندارد آن را تعویض کنید.

    اگر سینی مایکروفر شما با انجام تست‌های گفته شده بازهم نمی‌چرخد باید از یک متخصص برای انجام تعمیر مایکروفر ال جی استفاده کنید.

    • دکمه‌ها کار نمی‌کنند، تعمیرات مایکروفر ال جی نیاز است؟

    برای بررسی سلامت پد لمسی مایکروفر خود هر یک از گزینه‌ها را به‌طور جداگانه امتحان کنید. اگر بعضی از آنها جواب می‌دهند و بعضی دیگر خیر، پد لمسی ماکروفر شما نیاز به تعویض و انجام تعمیر مایکروفر ال جی دارد.

    • مایکروفر خودبه‌خود روشن می‌شود

    ابتدا مطمئن شوید که پد لمسی مایکروفر شما به‌درستی کار می‌کند و اگر ایراد از تاچ‌پد نباشد احتمالاً برد کنترل اصلی مایکروفر ال جی شما مشل دارد. اگر برد کنترل معیوب است، اقدام به تعویض آن کنید.

    • ماکروفر ال جی جرقه می‌زند

    جرقه زدن ماکروفر ممکن است دلایلی گوناگون داشته باشد. همچون:

    • استفاده شدن از ظروفی که برای قرارگرفتن در مایکروفر ساخته نشده‌اند، مانند ظروفی که آبکاری فلزی دارند یا فلزی هستند.
    • درست استفاده نشدن از برنامه‌ای که برای کار با سه‌پایه‌های ماکروفر تعبیه شده‌اند.
    • تمیز نبودن بدنه داخل ماکروفر و قرار داشتن جرم و چربی در آن
    • استفاده از ظروفی که لب آنها پریده است.
به بالای صفحه بردن Call Now Buttonتماس با ما